پنج فاکتور مهم برای انتخاب بسته بندی

قیمت اولین مسئله مدیران برای انتخاب نوع بسته بندی است. در کنار قیمت، مناسب بودن متریال (جنس) برای محافظت از محصول در حین حمل نقل، انبارش و تحویل کالا به دست مصرف کننده، ویژگی های ظاهری و برجسته شدن برند نیز از جمله مسائلی است که باید در نظر گرفته شود.

مراحل کامل گرفتن مجوز تولید یک کارگاه بسته بندی حبوبات ،خشکبار و ادویه

جهت ایجاد یک واحد بسته بندی حبوبات،خشکبار و ادویه باید از سازمان های زیر تاییدیه بگیرید: 1-سازمان غذا و دارو 2-جهاد کشاورزی یا صنایع 3- سازمان ثبت مالگیت های فکری 4- سازمان محیط زیست

ارتباط مؤثر با مشتريان از طريق بسته بندي و رنگ مناسب

ر اين مقاله ضمن تعريفي از ارتباطات و اهميت آن در نيل به اهداف بازاريابي در فضاي رقابتي به اهميت بسته بندي و كار كردهاي مختلف آن اشاره شده است. بسته بندي علاوه بر وظيفه سالم نگه داشتن محصول با بهره گيري از جنبه هاي مختلف ارتباطي نظير رنگ، مواد، اندازه و ... در ايجاد و گسترش ارتباطات اثر بخش با مشتريان و نهايتاً جلب و نگهداري آنها در رسيدن به اهداف بنگاه هاي اقتصادي نظير فروش بيشتر و رضايت مشتريان عمل مي كند. به اين موارد در مقاله اي كه مطالعه مي كنيد پرداخته شده است.

نقش بسته بندی محصول در بازاریابی و فروش چیست؟

به تازگی بسته بندی محصولات به عنوان عنصری قوی به بازاریابی افزوده شده است. برخی معتقدند اگر بازاریابی و تبلیغات نباشد بسته بندی کالاها هیچ تاثیری در فروش نخواهد داشت. چرا که توجه دیگران به طراحی زیبای بسته های محصولات جلب نمی شود....