English / Persian
امروز پنج شنبه 2 آذر 1396
طراحی بسته‌بندی با زبان بصری مشترک
شهرک فناوری
گروه کارخانجات پارت لاستیک
دپارتمان طراحی گرافیک کلینیک بسته بندیکانال تلگرام کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایرانافزایش ماندگاری محصولات غذایی - فیلم های پلاستیکی چندلایهفودصنعت

آمار بازدیدکنندگان

کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران - آژانس طراحی «Marx Design» طرحی را روی آب آشامیدنی Artesian Water طراحی کرده است که با یک زبان بصری مشترک بتواند در رستوران‌های چین و نیوزیلند مورد استفاده قرار گیرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، آژانس طراحی «Marx Design» وظیفه طراحی یک برند آب بسته‌بندی قابل توجه و درخشان را بر عهده داشت که به طور اختصاصی در رستوران‌های چین و نیوزیلند فروخته شود. آب بسته‌بندی Artesian Water نیوزیلند یک برچسب ویژه دارد که به خوبی با بازار چین و نیوزیلند همخوانی دارد.

ایجاد یک زبان بصری که برای دو مخاطب مختلف جذابیت داشته باشد، ‌برای موفقیت حیاتی بود. چطور می‌توانستیم این هماهنگی و همانندی را بین آنها ایجاد کنیم،‌ و در عین حال وی‍ژگی‌های غالب بسته‌بندی گروه آب بسته‌بندی را به شیوه‌ای خاص و خلاقانه نشان دهیم؟

آب بسته‌بندی

 

آب بسته‌بندی

 

آب بسته‌بندی

پس از بررسی طرح‌های بطری‌ آب و خلوص آنها، مارک دیزاین «‌Marx Design» از تصاویر توده‌های یخ،‌ دریاچه‌ها و قطرات آب الهام گرفته و از آنها برای تولید آب بسته‌بندی نیوزیلندی New Zealand Artesian Water استفاده کرد. نیوزیلند برای تمبرهای تاریخی بسیار تزئینی و هنر منظره قرن ۱۹ شهرت دارد. طراحی این دو عنصر در یک نقاشی خلوص نیوزیلند قبل از اروپا را نشان می‌دهد. خلوص این صحنه با موضوعات دیگر روی برچسب تقویت شده است. تایپوگرافی با فویل طلایی تکمیل می‌شود تا حس توانگری ممتاز را القا کرده و آن را به یک بطری آب آشامیدنی باشکوه تمام‌عیار تبدیل کند.



جستجوی پیشرفته

کتب و مقالات علمی
صنایع بسته بندی و غذایی

خبرنامه: ثبت ایمیل

فرش پلاس( بسته بندی میوه و سبزی)