English / Persian
امروز جمعه 24 آذر 1396
فروش برندهای معروف ایرانی بنام کشورهای دیگر
شهرک فناوری
گروه کارخانجات پارت لاستیک
دپارتمان طراحی گرافیک کلینیک بسته بندیکانال تلگرام کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایرانافزایش ماندگاری محصولات غذایی - فیلم های پلاستیکی چندلایهفودصنعت

آمار بازدیدکنندگان

کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایران - به گزارش ایرنا، وحید نثایی روز پنجشنبه درحاشیه سمینار آموزش اصول بازاریابی بین الملل و بسته های صادراتی درجمع فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود:برای ارتقا وضعیت ایران در بازارهای بین المللی نیاز است در شیوه بسته بندی محصولات صادراتی بازنگری لازم انجام شود.
وی یادآورشد:فله فروشی و فروش بصورت کیلویی و بدون بسته بندی مناسب از لحاظ تکنیک های حفاظتی، عملکرد اقتصادی و تبلیغاتی و ایجاد جذابیت برای فروش، بازار محصولات ایرانی را در عرصه بین الملل به شدت تضغیف کرده است.
نثایی ادامه داد:در برخی موارد مشاهده شده که محصولاتی از ایران بصورت نامناسب صادر شده و سپس با بسته بندهای متنوعی به بازار ایران وارد شده است.
وی گفت: صادرکنندگان برای تحقق موضوع افزایش جایگاه خود در عرصه صادرات باید یک تیم قوی متشکل از بازاریابی، فروش و تبلیغات داشته باشند.
نثایی افزود: حضور در نمایشگاه های بین المللی و آشنایی با تکنیک های مختلف نیز از جمله مواردی است که می توان یاری دهنده صادرکنندگان ایرانی در حوزه های مختلف باشد.
وی گفت:در این ارتباط توجه به فرهنگ کشورهای هدف، کیفیت محصول، استراتژی قیمت گذاری و روش پیشبرد فروش یک موضوع حائز اهمیت است.
نثایی ادامه داد: در ارتباط با بسته بندی محصولات نیز باید سعی شود در حد ممکن آنها را به استانداردهای روز جهانی نزدیک شوند.


جستجوی پیشرفته

کتب و مقالات علمی
صنایع بسته بندی و غذایی

خبرنامه: ثبت ایمیل

فرش پلاس( بسته بندی میوه و سبزی)