با محصولات بیشماری که بهصورت آنلاین برای دم کردن قهوه در خانه در دسترس هستند، Baristas Buddy به یک برند برجسته نیاز داشت تا به عنوان یک قهوه دم کشیدنی شناخته شود.
این کسبوکار ما را موظف کرد هویتی جذاب تولید کنیم تا مخاطبان هدف علاقهمندان به قهوه را جذب کنیم، تا بستهبندیهایی باشند که لحظات لذتبخش روزمره مرتبط با تهیه قهوه تازه در خانه را نشان دهد.
چشم انداز:
در چنین دنیای پر سرعتی، یافتن زمان برای تهیه و نوشیدن یک فنجان قهوه مناسب میتواند شادیبخش و تأییدکننده زندگی باشد.
با تمرکز برند Baristas Buddy بر روی مفهوم “قهوه لذت بخش”، هدف ما تجسم احساسات و عواطف مثبتی است که مشتریان قهوه در زمان استراحت های روزانه خود بدست اورند. یک پالت رنگی شاد با گرافیکی رسا و انتزاعی به برند کمک می کند تا این مفهوم را منتقل کند.
نتیجه:
برند شاد باریستاس بادی نتیجه آزمایشهای آزادانه و بیان هنری با متخصصان خلاقی بود که مانند ما به کیفیت کار خود اهمیت میدهند. نتیجه ترکیب برند و بسته بندی است که از اکثر رقبای موجود در آمازون پیشی می گیرد. یکی که مملو از روشنایی، سرزندگی و زندگی است و مظهر لحظات کوچک شادی کافئین دار است که مشتریانش مرتباً از آن لذت می برند.i,i