تحقیقات و آزمایشات بسیار زیادی در زمینه تأثیر بسته بندی لوکس، در بیشتر شدن میزان فروش انجام شدهاند. طبق نتایجی که از این تحقیقات برآمده، حدود 52 درصد از مصرفکنندگان به این نکته اذعان میکنند اگر محصولاتی که آن ها تهیه کردهاند در بسته بندی های مناسب و در درجه یک به دستشان برسد، احتمالاً باز هم برای خرید محصول با کاربردی مشابه، به سراغ همان برند قبلی خواهند رفت.حدود 90 درصد از مصرفکنندگان بعد از استفاده از محصول، از جعبه های بسته بندی در صورت باکیفیت بودن در زمینه های دیگری بهره میبرند. همچنین حدود 40 درصد از خریداران به انتشار عکس ها و ویدیو های مرتبط با محصول شما میپردازند.همین موضوع نشان میدهد که استفاده از انواع متفاوت بسته بندی لوکس تا چه حد در بیشتر شدن میزان فروش شما تاثیرگذار است. با توجه به این اعداد، شما به هیچ عنوان نمیتوانید اهمیت بسته بندی مناسب را دستکم بگیرید. پس سعی کنید که همواره برای بسته بندی محصولات خود، به سراغ باکیفیتترین و بهترین خدمات خدمات دهندگان بروید تا بتوانید نیاز هایتان را برطرف کنید. یکی از مهمترین اقداماتی که میتواند در ساختن بسته بندی لوکس به شما کمک کند، جدی گرفتن آنباکسینگ میباشد. آنباکسینگ یا به فارسی جعبه گشایی، یک احساس هیجانانگیز را در مخاطبین شما ایجاد خواهد کرد. حتی میتوانید قبل از فروش محصولات خود و ارائه آن ها، ویدیو های متفاوتی از آنباکسینگ را در سطح اینترنت پخش کنید. در این شرایط مطمئن باشید افراد زیادی مشتاق خواهند شد تا تنها به واسطه تجربه آنباکسینگ لذتبخش، از محصول مورد نیازشان بهره ببرند. هیچ گاه نقش آنباکسینگ را نادیده نگیرید.نکته دیگری که به شما کمک میکند ، استفاده از خلاقیت هنگام طراحی بسته بندی ها است. شما باید سعی کنید که با توجه به زمینه کاری برند خود و استفاده از المان های موجود، مرتبط ترین، هیجانانگیزترین، زیباترین و همچنین مناسبترین نوع طرح و بسته بندی را برای محصول مورد نظر خود انتخاب کنید تا بتوانید تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبین داشته باشید.