ICFP GROUP

کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران

ما کی هستیم

متخصصان حرفه ای ما، راه حل های نوآورانه ای در حوزه بسته بندی
را برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد می کنند

کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران - ICFP GROUP

کلینیک بسته بندی مواد غذایی ایران- ICFP- یک مجموعه چند وجهی جهت ارایه خدمات تخصصی در حوزه بسته بندی مواد غذایی است.

این مجموعه توانسته است با بومی کردن دانش بسته بندی  و دارا بودن متخصصین داخلی و خارجی خدمات خود را علاوه بر داخل کشور به سراسر دنبا ارایه دهد و یکی از شرکت های مطرح در حوزه بسته بندی شناخته شود که تلفیقی از غلم ، هنر و تکنولوژی در بر گرفته است.

این کلینیک به بررسی فرایند بسته بندی ، طراحی بسته بندی، بررسی کیفیت مواد بسته بندی و ارایه راهکارهای بهینه برای حفظ کیفیت و ایمنی مواد غذایی مشغول می باشد.

0 +
سال تجربه
0
متخصصان حرفه ای
0 +
پروژه تکمیل شده
0
جایزه در این صنعت

                                                            مزایای استفاده از کلینیک بسته بندی

افزایش کیفیت محصول

بسته بندی مناسب می تواند کیفیت و ایمنی محصولات را تضمین کند .

جذب مشتری

طراحی خلاقانه و جذاب بسته بندی می تواند توجه مشتریان را جلب کند

کاهش هزینه ها

بهینه سازی فرایند بسته بندی می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند.

ایجاد برندینگ

بسته بندی می تواند به شناسایی برند و ایجاد هویت سازمانی برای محصولات کمک کند.

خدمات

ما طیف کاملی از خدمات بسته بندی را ارائه می کنیم

نمونه کارها

نمونه‌کارهای ما بهتر از کلمات صحبت می کنند!

بسته بندی را به ما بسپارید

یک ایده دارید؟ بیایید در مورد آن بحث کنیم!

7-opr-019

جیسون سون

موسس

“کارتون عالیه! لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد!”

چگونه کار می کنیم

کار با ما بسیار ساده است!

۱.

بحث و گفتگو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
۲.

درک پروژه

برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

۳.

استراتژی نهایی

تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد در این صورت می توان امید داشت.
۴.

پیاده سازی

که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته.
۵.

تست و ارزیابی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربرد.
۶.

پشتیبانی و آپدیت

متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.